سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازیکن برتر

نظر

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 , بالاخره انتظارها پس از 8 سال به پایان رسید و «Rockstar Games» دنباله‌ای، برای عنوان محبوب Red Dead Redemption که به تعبیر بسیاری (از جمله بازی سنتر) بهترین بازی ویدیویی نسل هفتم بود، عرضه کرد. راکستار با عرضه RDR، تعاریف تازه‌ای برای عناوین «Open World» و نیز «Action-Adventure» ارائه کرد و به وضوح، استاندارهای جدیدی برای چنین عناوینی تعریف شد. با همه این تعاریف، توقع همگان از دنباله این بازی بسیار بالا بود ولی با وجود فعالیت‌های وسیع تبلیغاتی از سوی سازنده و انتشار مطالب ریز و درشت در مورد اطلاعات جزئی بازی، این احتمال وجود داشت که عنوان عرضه شده، کیفیتی به مراتب پایین‌تر داشته باشد و نتواند سطح انتظارات را برآورده کند. اما فقط چند ساعت تجربه این عنوان کافی است تا متوجه شوید با یکی از بهترین تجربه‌های دوران گیمری خود روبرو هستید.

راکستار در جای جای این دنیای عظیم و پر از جزئیات، برای گیمرها سورپرایزی در نظر گرفته است که جستجو و یافتن آن‌ها نیازمند توجه و تلاش است. در این راهنما نحوه 100 درصد کردن بازی Red Dead Redemption 2 به همراه کسب تمامی تروفی/اچیومنت ها را آموزش خواهیم داد. انجام این کار نیازمند صرف زمان زیادی است اما محیط‌های بی‌نظیر بازی به همراه چالش‌هایی که در مسیر با آن‌ها رو به رو می‌شوید این ساعات و دقایق رو تبدیل به تجربه‌ای لذت بخش خواهند کرد. پیش از آن می‌توانید بررسی بازی Red Dead Redemption 2 را مطالعه کنید.

    مراحل و اتفاقات
    جمع آوری
    پیدا کردنی‌ها

    شخصیت بازی
    متفرقه

    تروفی/اچیومنت‌
best horse in red dead redemption 2
    تمام 107 مرحله داستانی را به پایان برسانید
    10 ماموریت مربوط به غریبه‌ها (stranger mission strands) را انجام دهید
    5 مرحله bounty hunter ها را به اتمام برسانید
    25 بار Chance encounter داشته باشد
    ازکمین‌گاه یک Gang زنده خارج شوید
    مخفیگاه هر 6 کمپ را به تصرف خود درآورید

بهترین اسب بازی

best horse in red dead redemption 2

نحوه مسافرت در نقشه و تمام کارهایی که انجام میدهید به این موضوع بستگی دارد و بعضی مواقع باید مسافت زیادی را طی کنید تا به نقطه موردنظر برسید.

مسافرت سریع در بازی به چند صورت امکان‌پذیر است، اما توصیه میشود که با اسب خود در نقشه به مکان‌های مختلف بروید و دوربین را در حالت cinematic قرار دهید. اولین روش به واسطه آپگرید کمپ خودتان است که پس از آن، قابلیت سفر به مکان های مختلف بوجود می‌آید. همچنین می‌توانید با خرید بلیط قطار با این وسیله به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید. اما گزینه اول یعنی سفر با اسب و لذت بردن از مناظر موجود در بازی انتخاب بهتری است، اما به شرط اینکه بهترین اسب بازی در اختیار شما باشد.

بهترین و سریع ترین اسب بازی سفید رنگ و از نژاد عرب است، که اسبی وحشی با سرعت بالاست و هندلینگ بسیار خوبی هم دارد، اما متاسفانه به راحتی در دسترس نیست! این اسب را می‌توانید در شمال غربی نقشه پیدا کنید. اما بدلیل برف زیادی که در این قسمت از نقشه وجود دارد احتمال اینکه فرار اسب وجود دارد، بنابراین باید محتاطانه عمل کنید.

در ابتدا به منطقه Lake Isabella بروید، توجه داشته باشید که این اسب وحشی است، بنابراین زمان زیادی در یک مکان باقی نخواهد ماند و مدام در حال دویدن است.  پس بی سرو صدا عمل کنید .

دستیابی به بالاترین سطح در HEALTH – STAMINA – DEAD EYE

 
برای دستیابی به بالاترین سطح موارد یاد شده در بازی باید کارهای زیادی انجام دهید. در ادامه مواردی که دسترسی شما را به بالاترین سطح میرسانند را معرفی میکنیم. در هر کدام از فعالیت ها شما مقداری XP بدست میاورید که با استفاده از این XP ها می‌توانید HEALTH، STAMINA و DEAD EYE را ارتقا دهید.
ارتقای Health (سلامتی)

بهترین کار برای ارتقای سلامتی راندن قایق و انجام چلنج‌ها است .

اگر چلنج‌های Herbalist, Master Hunter, Weapons Expert را انجام دهید به ازای هر چلنج 25 تا 150 XP بدست می‌آورید. (آموزش به اتمام رساندن چلنج ها در ادامه مطلب ذکر شده است.)
راندن قایق بیشتر از 100 متر به شما 20 XP اضافه خواهد کرد.
با ماهیگیری کردن می‌توانید بین 10 تا 30 XP بدست آورید (اندازه ماهی در مقدار XP تاثیر گزار است.)
با استفاد از تیر کمان یا سلاح‌های پرتابی حیوانات را شکار کنید. انجام این کار 20 XP به شما اضافه خواهد کرد.
در یک زد و خورد با دست خالی برنده شوید، انجام این کار 20 XP به شما اضافه خواهد کرد.
ارتقای Stamina (انرژی و استقامت)

بهترین روش برای افزایش انرژی، دویدن بصورت مداوم است.

اگر با پای پیاده مسافتی بیشتر از 100 متر بدوید 20 XP بدست می‌آورید .
شنا کردن به ازای هر 15 ثانیه 20 XP به شما اضافه خواهد کرد.
اگر زمانی که خط سلامتی شما بشدت افت کرده است در یک مبارزه پیروز شوید به واسطه آن 20 XP دریافت می‌کنید.
چلنج‌های Explorer, Horseman, Survivalist را انجام دهید تا به ازای هر چلنج 25-150 XP کسب کنید.
ارتقای Dead Eye

چلنج‌های Bandit, Gambler, Sharpshooter را انجام دهیدتا به ازای هر چلنج 25-150 XP کسب کنید.
از فاصله 50 متری یا بیشتر هدشات کنید. هر چقدر فاصله بیشتر باشد XP بیشتری بدست خواهید آورد. (بین 1 تا 5 XP)
پوست حیوانات را از بدنشان جدا کنید . بسته به اندازه ی حیوان XP بدست می‌آورید. (بین 1 تا 10 XP)

سلاح های مخفی

59 اسلحه در بازی وجود دارد که تعدادی از این سلاح‌ها را در طول مراحل داستانی بدست می‌آورید و تعدادی را هم می‌توانید از اسلحه فروشی خریداری کنید. اما بعضی از این سلاح‌‌‌ها به راحتی کشف به دست نخواهند آمد و برای این منظور باید کارهای خاصی انجام دهید.

در هر شهر سلاح فروشی هایی وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به آنها قسمت‌های مختلفی مثل لوله، دوربین، مگسک و قنداق اسلحه‌ها را شخصی سازی کنید.

در ادامه نحوه به دست آوردن سلاح‌هایی که برای به دست آوردن آن‌ها میبایست کار خاصی انجام دهید را بررسی خواهیم کرد. معرفی اسلحه‌هایی که در طول انجام بازی به دست می‌آورید در این قسمت آورده نشده است.
Midnight’s Pistol (تپانچه نیمه شب)

برای بدست آوردن این سلاح باید یکی از مراحل Gunslinger Side Quest (مراحل فرعی) که در مورد کشتن یک تیرانداز حرفه‌ای بنام Billy Midnight است رو انجام دهید و بعد از کشتن شخص مورد نظر سلاح او را بردارید.
این تیرانداز را در منطقه Rhodes Train Station می‌توانید پیدا کنید. با مدیر ایستگاه قطار صحبت کنید و سوار قطار بعدی شوید. جایی که می‌توانید بیلی را پیدا کنید.