سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازیکن برتر

نظر

مصاحبه ی اختصاصی بازی سنتر با ساسان سپهر تهیه کننده استودیو Remedy, ساسان سپهر تهیه‌کننده ایرانی استودیو Remedy از بزرگترین چالش‌های زندگی کاری‌اش می‌گوید ، از دوره کارآموزی خود در ژاپن تا حضور به عنوان تهیه‌کننده در استودیو خالقان Max Payne.

ساسان سپهر از آن دست تهیه کنندگانی است که به شدت مخالف کرانچ بوده و معتقد است اشتباهات تهیه کنندگان باعث بروز چنین مشکلی می‌شود. او که خود سابقه حضور در دوران کرانچ را دارد در بخشی از مصاحبه‌اش می‌گوید که کرانچ می‌تواند زندگی هر بازی سازی را تا مرحله فروپاشی پیش ببرد.

آقای سپهر 30 سال سن دارد و سابقه حضور به عنوان کارآموز ، کارمند و تهیه‌کننده در شرکت‌های کونامی ، یوبی‌سافت ، کرایتک و رمدی را دارد. او در مصاحبه با بازی سنتر از سفر اودیسه وار خود در صنعت بازی می‌گوید. از دوره دانشجویی در هلند ، سفر به ژاپن ، گذراندن یک دوره کاری مهم در آلمان ، دوران پراسترس در کرایتک و در نهایت سفر به فنلاند و کار به عنوان تهیه‌کننده بر روی بازی کراس فایر که متفاوت‌ترین ساخته استودیو فنلاندی از زمان تأسیس‌اش تا به امروز است. این مصاحبه و صحبت‌های سپهر برای هر کسی که دوست دارد وارد صنعت بازیسازی شود همانند یک کلاس درس رایگان است. او در این مصاحبه شرح می‌دهد که چگونه از یک انسان خجالتی به تهیه کننده‌ای بدل شده که باید با تعداد زیادی بازیساز تعامل برقرار کند.


مصاحبه ی اختصاصی بازی سنتر با ساسان سپهر تهیه کننده استودیو Remedy, را می توانید در کانال آپارات بازی سنتر مشاهده فرمایید.